Inbjudan till årsmöte i BRiF

Tisdagen den 24 mars (anmälan senast 17/2)

Högberga Gård

2020.03.24

BRiF bjuder in till vårens medlemsmöte och årsmöte 2020 som vi håller tisdagen den 24 mars på Högberga Gård, vackert beläget på Lidingö med utsikt mot Nacka och Stockholms inlopp. Samling för gemensam lunch kl 12.00.

Vi startar medlemsmöte inklusive årsmöte och övriga programpunkter klockan 13.00 och håller på till cirka 16.00. Därefter blir det incheckning på Högberga Gård och återsamling för vinprovning och efterföljande gemensam middag. Högberga har en välrenommerad egen vintillverkning med beställningssortiment på Systembolaget.

Program och årsmöteshandlingar läggs ut på hemsidan längre fram. Men räkna med att det blir nyheter om BRiF3Q, standardiseringsarbete och våra utbildningar.

Vi hoppas även kunna ge en utblick om reliningens framtidsutsikter och möjligheter.

Medlemsträffarna brukar vara mycket uppskattade med idéutbyten, inspiration och nya affärsmöjligheter. Föreningen firar tio år och branschen befinner sig i tillväxt. Ta chansen att träffa kollegor och var med och påverka den fortsatta utvecklingen.

Det blir även möjlighet till skriftligt prov för er som behöver förnya era utbildningsbevis. Tänk på att giltighetstiden är fem år, därefter krävs förnyelse med skriftligt prov. Giltigt bevis krävs för att arbeta med BRiF3Q samt ha rätt uppgifter på ID06-kortet.

Plats: Högberga Gård, Lidingö   Mer information: Högberga Gård

Datum:     Tisdag 24 mars

Anmälan senast: 17 februari

Samling för lunch:     kl 12.00

Dagsprogram:     kl 13.00-16.00

Kvällsprogram:    Vinprovning och middag

Kostnad:    2 700 kr/deltagare. Lunch + dagsprogram är kostnadsfritt.

Anmäl er här senast 17/2:

Årsmöte 2020 i Stockholm - Inbjudan och anmälan

• FörnamnEfternamn
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.